freeedaaag!!!!!

shoofan! just nu sitetr jag på lyckeby och väntar tillsmicaela o louise slutar.. eller ska endå hem snart för ska fixa tvätten. men ikväll så äre typ film kväll hos louise chill chill. ska sova hos henne också. men imorgon ska vi fira louise och micaela eftersom att louise fyllde år i söndags och micaela fyller år på söndag. så vi firar dom samtidigt. så några brudar drar väl till micaela imorgon och sen så får vi väl se vart vi hamnar ;D
juste de är loooooooov nu :D är sjukt jävla glaad :) Emmi från Finland (en gammal barnvakt) kommer till mig på lördag alltså imorgon. hon ska bo med mig hela veckan för min mamma ska till sweitch (stavning????) på söndag. aja men jag kanske skriver mer imorgon om jag har tid :) ha de bra puuzz!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0