Söndag!

hejsan. just nu setter jag hemma och dunkar musik! den helgen har varit ganska lugnt. i fredags va jag bara på gården och tog det lugnt. och micaela sov hära. sen igår så var jag och några hemma hos pontus. chilla lite. sen när alla drog så stog vi och väntade på bussen i en halv timma :) så jag va hemma vid kl 12 hungefär typ halv 1.
sen idag när jag vakna så drog jag hem till micaela nästan direkt. sen skulle hon till louise för hon fyller år idag. då drog jag josefin och elin till handen. mötte fredrika och emma. vi satt på donken och käka fast sen drog emma och fredrika. så vi satt kvar där tills micaela kom. sen skulle micaela äta. sen åkte jag och josefin så sitter jag här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0