hemma hos micaela

hellu!
ska skriva lite vad jag har gjort idag!
har varit i skolan. sen efter de så drog jag jossan och emma till lyckeby och mötte micaela och alexandra. vi va på gården ett tag. sen drog jag hem och käka fick lite cash av mamma sen drog jag till handen och mötta micaela alexandra och gjinnen. typ direkt efter det så drog vi till gården.
jo de vart ju lite ändrade planer. men ska nog ut imorgon och ha kul :D
vi va på gården till det stängde sen drog vi till bussen.
HAHAHA juste ronja halkade och flög som en jävla vante ! HAHAH fy fan va jag garva de va så jääävla kul :'D!
men aja sen nu är jag hemma hos micaela vi ska nog lira lite CS och ta d lugnt. ha en bra natt!!
puuusss!!

bild på micaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0