Hos min far :)

hejhej!
nu har jag kommit hem. är i skogås idag hos min pappa.
Idag så har jag bara varit hemma typ hela dagen. jag iza och viktor drog till jens. (huset brevid)
jens lagar mat till alla oss. vi sitter och kollar på tv äter lite. sen så börja vi spela något bilspel på hans Xbox.
sen drog vi hem igen. efter typ en timma så kom josefin vi drog till torvalla mötte emma. Micaela hade träning så va väntade bara på henne sen drog vi till donken käka en cheesburgare.
sen följde dom me mig till tåget väntade där med mig tills mitt tåg kom. skiy snälla :')
aja men nu är jag iaf hemma kasnke skulle visa att jag lever och så.
tror jag skirev mer imorgon eftersom att ska till micaela imorgon och har tjejkväll så va ska hitta på lite kul hemma hos henne.
aja allt för idag tror jag :)
pusspuss

jag och iza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0