Natasja - Beenie man ♥

shoo!
det va ju skit segt tidigare idag men sen så ringer Micaela och
frågar ifall jag vill träffa henne och Åsnan (Louise).
jag vart jätte glad! haha så jag började fixa mig på dirren!
sen drog jag hem till Micaela.
sen kom Ian och Gjinnen. medans Micaela och Louise drack latte så käkade jag mackor med nutella på :D mmmmm så gått :D
sen drog vi till handen för att Louise skulle sola.
sen nu så är jag hemma.
fick gå från everts så mina tår och öron va heelt isakalla så va typ stvungen att spriga hem för att det va så jävla kallt. Men sen när jag äntligen kom hem så säger mamma att bastun är på och att d va typ 100 grader så vafan tror ni jag gör. jo de klart att man springer in i bastun direkt haha.
så nu känner jag mig jätte ren och fräsh :D
d blir nog allt för ifag så ha de bra
pyss :)♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0