Seeeg måndag!!

tjullululu!!
jag var ju på lyckeby tidagate, det va typ igen där när jag kom dit. men efter ett tag kom angelica. sen kom Micaela och Louise :) vi spelade med andra ord :D jag och Louise vann dåra. (så jävla grymma vi e!) haha aa men sen drog alla dom tre så spelade fifa med Gluggen haha jag vann dåra :D så jävla duktig på spel ! men sen skulle jag dra hem. men jag har ju inget busskort inte ens casch på luren så kunde inte ens skicka sms till mig själv så va ju tvungen att gå från lyckeby hem till mig. det tog ungefär 40 min skit kul. och de va ju typ snö storm ute också så ja va iallafall inte genom blöt när man kom hem..
men sen när jag kom in så pratade jag lite med mamma. vi ska åka till sweisch ''stavning?'' snart så hon skulle beställa billjetter snart också. sen kom min käraste syster hem Iza hon hade varit och gymmat så när hon satt och åt så snackade jag lite med henne också. jag typ dog av garv av nånting. 
Men nu blir det väl kolla lite facebook lyssna på musik sen blire väl sova :)
hare göött :D


har håret i mössan är INTE flint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0