SÖNDAG!

tjabba bloggen !
jag ska ska skriva lite kort om min helg.
I fredags så var jag med angelica sov hos henne, vi var på lyckeby med Emma och Josefin . vi spelade ett sjukt roligt spel som heter med andra ord. vi drog hem ungefår vid 22:40 när vi kom hem så kollade vi på OC .
Sen i lördags så vakade vi utav att Micaela ringer mig.
Så angelica hoppa in i duschen och jag börja fixa mig lite. Angelica drog hem till Ronja och jag gick hem. det va skit skönt att gå hela vägen.
Men sen när jag kom hem så gick jag ut med min hund. och sen kom Micaela och hennes mamma och hämta mig. vi drog till henne och åt lite sen drog vi till handen och sola. senva vi bara hos Micaela hela kvällen Emma kom dit sen senare också.
Och idag har jag varit hemma hela dagen. fixa till lite i mitt rum plockade undan grejer från golvet och så.
nu sitter jag i min systers rum med min älskade katt som har gjort illa sig på ena ögat stackarn.
Men imorgon så är det skola så ska nog logga ut snart .
 possposs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0