FREEEEEDAG!!!!!!

shabba!
just nu sitter jag i vardagsrummet med annelie iza och min lille bror. vi lyssnar på mmusik sitter vid 3 datorer  och kollar på tv. nyss så städade jag mitt rum. och så. Igårså var jag i stan med Iza, mina kusiner jasmine och melani och min farmor. vi åt lunch och pratade. sen hanlade vi lite saker. jag köpte ett par cheap monday jeans och en peak tjock tröja. när jag kom hem så åkte jag och mamma till handen och köpte lite hund saker för ikv så kommer Rico!!! liten hund kommer hit. Mamma åker till arlanda vid halv 8 och hämtar honom för han kommer från irland. vi ska ha honom hemma i 2 veckor. sen får vi väl se ifall vi ska behålla honom. eftersom att vi kommer bara ta hand om honom så länge.  Jaja ikv så ska jag väl ut med micaela och josefin. skriver nog senare. puss

före

efter



peak tröjan

och jeans



sist och minst Rico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0