onsdag

tjenis. just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på tv. väntar tills big brother ska börja ... idag har jag varit i skolan. sen drog jag till lyckeby en snabbis föra att träffa några innan jag drar. för imorgon så åker jag till Åre!! det ska bli så jävla nice där. inte för att jag är så bra på åka skidor eller snowboard. men men. min farbror kommer och hämtar mig och iza kl 7 imorgon bitti -.- feeett segt endå. men kommer typ sova hela bil resan. fast vi är 4 st som kommer ela på 3 säten i bilen. så de kommer bli lite trångt. har ingen mobil kamera eller kamera. så får väl se ifall de kommer upp bilder eller inte. kommer nog blogga lite när jag är borta. iza tar med sig datorn :) men ska titta lite på tv nu pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0