RUBRIK jävel..

hejhej!
har inte bloggat något. för har inte haft så mycket tid. men i måndags så var jag ju hos micaela. den va fett chill där. ganska kul faktist. sen igår så var jag på gården och kolla på film. alla va typ där. sen drog jag hem med josefin och micaela. josefin drog hem och jag o micaela dog hem till mig. vi chillade bara lite hemma hos mig. micaela sov hära.
idag så när vi vaknade så snacka i lite. sen kom louise till mig. jag börja fixa mig lite och så. sen dog vi hem till micaela och åt. efter d så drog vi till lyckeby och täffa några st. Louise drog hem efter ett tag.
jag kom hem för ungefär en tim sen.
Vart så jävla förbannad igår för att kunde inte läsa ett sms för att jag hade en liten spricka på min lur. så kunde inte läsa sms:et.
så jag kastar in min mobil i väggen -.- så du ser man verkligen ingening allt är svart men om man trycker lite så brukar de spela upp lite musik :)
så när jag satt på bussen precis när jag ska hoppa av så sätts musiken på helt plöttsligt. så jag kunde inte stänga av de eller ingenting så satt jag där helt själv. lite pinsamt för de va skit många som kolla på mig. jag försökte ta bort bateriet men d vägra dras ut. så lite pinsamt liksom.
men aja ska fortsätta lyssna på lite musik nu och äta lite.
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0