saknar dig värdens bästa!♥

saknar dig jätte mycket redan. det känns så jävla tomt utan dig. nu har jag ingen att komma till när jag behöver de. de har alltid varit så att vi har varit så nära varandra va som än händer. kommer ihåg alla gånger för länge sen som du och mamma har bråkat så varje gång du har gått utanför dörren så står jag vid fönstret och vinkar säger hejdå älskar dig! så tårana bara rinner för det är så känsligt. jag vill att du ska komma hem nu! jag saknar dig! älskar dig värdens bästa syster!



älskar dig iza..


Kommentarer
Postat av: iza

va söt du är denice, börja fan gråta haha <3 allting kommer lösa sig! älskar dig också det vet du!

2011-04-03 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0